چطور خط و خش روی سینک را از بین ببریم؟

۱- به کاربردن آرد برای از بین بردن خط و خش سینک
یکی از موادی که می‌توان خط و خش سینک را با آن برطرف کرد آرد است. روش کار به این صورت است که ابتدا سینک را با دستمال خشک کنید به طوری که هیچ آب و رطوبتی روی سینک نباشد. سپس کمی آرد روی سینک و قسمت های دیگر سینک بپاشید.  بعد از چند دقیقه با استفاده از همان پارچه آردهای روی سینک را بردارید. توجه کنید که به هیچ عنوان از آب برای جمع کردن آرد استفاده نکنید زیرا آرد راه لوله‌های آب را می‌بندد و باعث گرفتگی لوله می‌شود.
۲- ازبین بردن خط و خش سینک با استفاده از سمباده
اگر خط و خش دارای عمق زیاد باشد، می‌توان از سمباده استفاده کرد خط و خش سینک را شناسایی کرده و سینک را شستشو دهید. سپس یک پد سمباده‌ی ۱۰۰را داخل نگهدارنده پد سمباده قرار دهید و آن را داخل سطل تمیزی که پر از آب گرم است قراردهید تا به خوبی جذب سمباده شود و خوب عمل کند. سپس سمباده را با حرکات رفت برگشت و کمی فشار در قسمت‌هایی که دارای خط و خش است بکشید و سمباده را هر بار داخل سطل آب ببرید تا سمباده مرطوب باشد و هر از گاهی قسمت‌های دارای خش را بررسی کنید که آیا رفع شده یا نه که بدانید خاتمه دهید همچنان یا دوباره تکرار کنید. درصورتی که سمباده نتوانست خط و خش را کامل از بین ببرد با شماره‌ی بالاتری مثلا ۶۰۰ امتحان کنید.
۳- استفاده ازروغن زیتون در برطرف کردن خط و خش سینک
می‌توانید از مقدار کمی روغن زیتون روی یک حوله نرم بریزید و روی قسمت‌هایی که خط و خش افتاده بکشید استفاده ی زیاد از روغن زیتون باعث کدر شدن سینک می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
Call Now Button